ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο Μηχανικών Πληροφορικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ή συναφούς αντικειμένου της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/ΟFF |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Πληροφορική ή τα Πληροφοριακά Συστήματα, της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/ΟFF |
Άριστη Γνώση Αγγλικής Γλώσσας |
ON/ΟFF |
Συμμετοχή σε ένα (1) τουλάχιστον συγχρηματοδοτούμενο έργο |
ON/ΟFF |
|
|
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Εργασιακή σε ανάπτυξη πληροφοριακών εφαρμογών, διαχείρισης server, ασφάλειας συστημάτων διεπαφών, εμπειρία ανάπτυξης και χρήσης τεχνικών όπως JSON WebToken και Hapi.JS |
Εμπειρία έως 6 μήνες: 5 μονάδες Εμπειρία από 6 μήνες έως 1 έτος:10 μονάδες Εμπειρία από 1 έως 3 έτη: 15 μονάδες Εμπειρία άνω των 3 ετών: 20 μονάδες |
Εργασιακή εμπειρία διαδικτυακών εφαρμογών, αξιοποιώντας γνώσεις σχεδίασης και προγραμματισμού δικτυακών εφαρμογών (Html, Java Script, PHP, JSP, CSS3 wordpress, jquery) συστημάτων |
Εμπειρία έως 6 μήνες: 5 μονάδες Εμπειρία από 6 μήνες έως 1 έτος:10 μονάδες Εμπειρία από 1 έως 3 έτη: 15 μονάδες Εμπειρία άνω των 3 ετών: 20 μονάδες |
Εμπειρία στον σχεδιασμό και Ανάπτυξη Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας |
Εμπειρία έως 1 έτος:5 μονάδες Εμπειρία από 1 έως 3 έτη: 10 μονάδες Εμπειρία άνω των 3 ετών: 15 μονάδες |
Εμπειρία στον έλεγχο και δοκιμές πληροφοριακών συστημάτων και την επικύρωσή τους |
Εμπειρία έως 1 έτος:5 μονάδες Εμπειρία από 1 έως 3 έτη: 10 μονάδες Εμπειρία άνω των 3 ετών: 15 μονάδες |
Εμπειρία στην σχεδίαση και ανάπτυξη Backend εφαρμογών, με ανάπτυξη και χρήση RestAPI και NodeJS |
Εμπειρία έως 6 μήνες: 5 μονάδες Εμπειρία από 6 μήνες έως 1 έτος:10 μονάδες Εμπειρία από 1 έως 3 έτη: 15 μονάδες Εμπειρία άνω των 3 ετών: 20 μονάδες |
- Έρευνα για αντίστοιχα συστήματα και διαθέσιμες λύσεις που υπάρχουν, ανάλυση συστημάτων και σεναρίων εκπαίδευσης (ΕΕ1).
- Συνεισφορά στον σχεδιασμό και υλοποίηση της μελέτης για τη δημιουργία της υποδομής που θα κατασκευαστεί, περιγραφή απαραίτητων δομικών στοιχείων (ΕΕ2).
- Συνεισφορά στο σχεδιασμό του λογισμικού για το Γεωγραφικό Σύστημα πληροφοριών και την συλλογή και αποθήκευση δεδομένων και στην υλοποίηση της πλατφόρμας εκπαίδευσης (ΕΕ3).
- Συνεισφορά στον σχεδιασμό και δημιουργία εικονικού περιβάλλοντος, με έμφαση στις διεπαφές και τις αλληλεπιδράσεις με το χρήστη (ΕΕ4).
- Συνεισφορά στην σχεδίαση σεναρίων δοκιμών, στην μεθοδολογία ελέγχου δοκιμαστικής λειτουργίας και στην διόρθωση και επικύρωση λειτουργίας του συνολικού συστήματος (ΕΕ5).