ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. , ΤΕΙ Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή ισότιμο αντίστοιχου τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην επιστήμη της Πληροφορικής, της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Καλή Γνώση Αγγλικής Γλώσσας |
ON/OFF |
Εργασιακή εμπειρία σε τουλάχιστον ένα έργο Erasmus + |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
|
Εργασιακή εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού, μελέτης, ανάπτυξης και υλοποίησης πληροφοριακών συστημάτων |
· Έως 6 μήνες εμπειρίας: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος εμπειρίας: 10 μόρια · >1 έτος έως 3 εμπειρίας: 15 μόρια · Έτη εμπειρίας άνω των 3: 20 μόρια |
|
Εργασιακή εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού, υποστήριξης, εγκατάστασης πληροφοριακής πύλης |
· Έως 6 μήνες εμπειρίας: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος εμπειρίας: 10 μόρια · >1 έτος έως 3 εμπειρίας: 15 μόρια · Έτη εμπειρίας άνω των 3: 20 μόρια |
|
Εργασιακή εμπειρία σε θέματα ανάλυσης απαιτήσεων χρηστών και ανάλυσης μοντελοποίησης διαδικτυακών υπηρεσιών και συστημάτων Πληροφορικής |
· Έως 6 μήνες εμπειρίας: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος εμπειρίας: 10 μόρια · >1 έτος έως 3 εμπειρίας: 15 μόρια · Έτη εμπειρίας άνω των 3: 20 μόρια |
|
Επαγγελματική εμπειρία σε θέματα προγραμματισμού, Σχεδίασης και Ανάπτυξης εφαρμογών πληροφορικής και βάσεων δεδομένων |
· Έως 6 μήνες εμπειρίας: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος εμπειρίας: 10 μόρια · >1 έτος έως 3 εμπειρίας: 15 μόρια · Έτη εμπειρίας άνω των 3: 20 μόρια |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
20 μόρια |
Σε περίπτωση ισοβαθμίας |
0-20 μόρια Διερευνώνται: α) η αντίληψη της/του υποψηφίου για το ρόλο του σε σχέση με το αντικείμενο και τις απαιτήσεις της θέσης, β) η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, ανάληψης ευθυνών, διαχείρισης κρίσεων και η αποτελεσματικότητα και γ) η κατανόηση των οργανωτικών αναγκών υλοποίησης. |
Συνεισφορά στην ανάλυση και καταγραφή των διαδικασιών που θα εξεταστούν αναφορικά με τις υφιστάμενες διαδικασίες κινητικότητας και των υπηρεσιών που θα πρέπει να υποστηρίζει η εκπαιδευτική πύλη (portal), διενέργεια επιτόπιων συνεντεύξεων για την μελέτη συγκριτικής αξιολόγησης και τον προσδιορισμό των απαιτήσεων και αναγκών των χρηστών και τη διατύπωση των λειτουργικών απαιτήσεων για την εκπαιδευτική πύλη (portal) (PR1). Συνεισφορά στην καταγραφή των απαραίτητων ψηφιακών ικανοτήτων στο σχεδιασμό της μάθησης, στις απαραίτητες μαθησιακές διαδικασίες για τις σύγχρονες αναδυόμενες δεξιότητες που αξιοποιούνται σε μαθησιακοκεντρικό εκπαιδευτικό περιβάλλον και στο σχεδιασμό του μοντέλου ανάλυση των αναγκών των εκπαιδευτών και των ενδιαφερόμενων μελών (PR2).