ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας |
ON/OFF |
Γνώση χρήσης Η/Υ |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Εμπειρία από συμμετοχή σε ευρωπαϊκά/διασυνοριακά έργα |
Αριθμός έργων Χ2, Μέγιστο 10 |
Εργασιακή εμπειρία στη διεξαγωγή έρευνας, συλλογή και ανάλυση πληροφοριών, δημιουργία και αξιολόγηση αναφορών/εκθέσεων |
· 0-6 μήνες: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος: 10 μόρια · >1 έως 3 έτη: 15 μόρια · > 3 έτη: 20 μόρια |
Εργασιακή εμπειρία σε διαχείριση εργασιών, διοικητική υποστήριξη και υποστήριξη ομάδας έργου. |
· 0-6 μήνες: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος: 10 μόρια · >1 έως 3 έτη: 15 μόρια · > 3 έτη: 20 μόρια |
Εργασιακή εμπειρία στο χρονοπρογραμματισμό δράσεων, προετοιμασία, σχεδιασμό και εκπόνηση τεχνικών αναφορών |
· 0-6 μήνες: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος: 10 μόρια · >1 έως 3 έτη: 15 μόρια · > 3 έτη: 20 μόρια |
Εργασιακή εμπειρία σε θέματα ενημέρωσης και επικοινωνίας με φορείς και επιχειρήσεις και διοργάνωσης συναντήσεων |
· 0-6 μήνες: 5 μόρια · >6 μήνες έως 1 έτος: 10 μόρια · >1 έως 3 έτη: 15 μόρια · > 3 έτη: 20 μόρια |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
20 μόρια |
Σε περίπτωση ισοβαθμίας |
0-20 μόρια Διερευνώνται: α) η αντίληψη της/του υποψηφίου για το ρόλο του σε σχέση με το αντικείμενο και τις απαιτήσεις της θέσης, β) η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, ανάληψης ευθυνών, διαχείρισης κρίσεων και η αποτελεσματικότητα και γ) η κατανόηση των οργανωτικών αναγκών υλοποίησης. |
Συμμετοχή στην έρευνα και βιβλιογραφική ανασκόπηση για το απαραίτητο πλαίσιο εκπαιδευτικών ικανοτήτων. Υποστήριξη της ομάδας έργου στον εντοπισμό των καλών πρακτικών, στη δημιουργία του παραδοτέου που θα εμπεριέχει τη μεθοδολογία και οδηγίες για την ορθή χρήση του εκπαιδευτικού υλικού καθώς και στην αξιολόγηση του περιεχομένου των εργαστηρίων εκπαίδευσης (WP2).