ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ – ΚΡΙΤΗΡΙΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Πρόταση για την υλοποίηση του έργου στην οποία θα τεκμηριώνεται η δυνατότητα του αιτούντος να υλοποιήσει σε άριστο βαθμό το ανατιθέμενο έργο. Επιπλέον, στην πρόταση θα πρέπει να περιλαμβάνεται περιγραφή υλοποίησης του έργου ως προς την προτεινόμενη δομή των οδηγών, η θεματολογία για την ανάπτυξη του υλικού βάσει μαθησιακών αποτελεσμάτων, η εκπαιδευτική μεθοδολογία και η παιδαγωγική προσέγγιση που θα υιοθετηθεί. |
20 |
Εμπειρία στη συγγραφή εκπαιδευτικών οδηγών και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το Mentoring βάσει μαθησιακών αποτελεσμάτων, η οποία θα αποδεικνύεται με αναφορά στο βιογραφικό σημείωμα και με κατάθεση των εκπονημάτων στο φάκελο της αίτησης |
20 |
Επαγγελματική εμπειρία στην εκπαίδευση μεντόρων ή και καθοδηγούμενων |
20 |
Πιστοποιημένη εκπαίδευση σε τομείς σχετικούς με το mentoring, το coaching και την εξ΄αποστάσεως διδασκαλία |
10 |
Ερευνητικό έργο και δημοσιεύσεις στο αντικείμενο του mentoring |
10 |
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας |
10 |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ -ΚΡΙΤΗΡΙΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στο αντικείμενο της οργανωσιακής ή εργασιακής ψυχολογίας ή της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας |
20 |
Συνεργάτης για συγγραφή 2 οδηγών προβολής και εκπαίδευσης Μεντόρων και Mentees για το Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων