ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο ΑΕΙ Επιστημών Αγωγής ή Κοινωνικών Επιστημών ή Θετικών Επιστημών της ημεδαπής ή αλλοδαπής (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ. |
ON/OFF |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής ή στις Κοινωνικές Επιστήμες ή στις Θετικές Επιστήμες της ημεδαπής ή αλλοδαπής (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Καλή γνώση ξένης γλώσσας, επιπέδου τουλάχιστον Β2 |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Συντελεστής Βαρύτητας Προσόντος |
Διδακτορικό Δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής ή στις Κοινωνικές Επιστήμες ή στις Θετικές Επιστήμες της ημεδαπής ή αλλοδαπής (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται). Για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ. |
20 Μονάδες |
20% |
Σχετική εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης. Απαιτούνται βεβαιώσεις προϋπηρεσίας. |
2 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας (μέγιστη βαθμολογία: 20 μονάδες) |
20% |
Επιστημονικές δημοσιεύσεις, σε συναφή με το αντικείμενο της πρόσκλησης θέματα, σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. |
5 μονάδες ανά δημοσίευση (μέγιστη βαθμολογία 30 μονάδες) |
30% |
Συνέντευξη Η συνέντευξη θα βασίζεται σε ερωτήσεις που αφορούν: |
Μέγιστη βαθμολογία: 30 μονάδες |
30% |
Ειδικός/η σε θέματα Ηλεκτρονικής Μάθησης. Υποστήριξη λειτουργίας του Γραφείου Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (θεωρητική, αναστοχαστική και κριτική πλαισίωση των εφαρμοζόμενων διδακτικών προσεγγίσεων, ενημέρωση και εξοικείωση των διδασκόντων με βασικές διαστάσεις της διδακτικής μεθοδολογίας, εκπόνηση και προσαρμογή επιμορφωτικού υλικού, ενημέρωση για καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και τεχνικές, αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλία και ανταλλαγή καλών πρακτικών εφαρμογής διδακτικών τεχνικών συμβατικής και μεικτής μάθησης) (ΠΕ1.1).