ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Δίπλωμα Μηχανικού Η/Υ και Πληροφορικής ή Πτυχίο Πληροφορικής ΠΕ ή αντίστοιχος τίτλος σπουδών ημεδαπής/αλλοδαπής (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα των τίτλων σπουδών που υποβάλλονται ή με βεβαίωση ολοκλήρωσης σπουδών, για τίτλους σπουδών της αλλοδαπής απαιτείται και αναγνώριση ισοτιμίας ΔΟΑΤΑΠ) |
ON/OFF |
Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας: επίπεδο γλωσσομάθειας C2 (κρίνεται με βάση τα αντίγραφα αποδεικτικών/πτυχίων από αναγνωρισμένους φορείς) |
ON/OFF |
Προγραμματιστικές γνώσεις σε γλώσσα προγραμματισμού C/C++ |
ON/OFF |
Αρτιότητα πρότασης υλοποίησης έργου: γνώση αντικειμένου, τεχνική περιγραφή, χρονοδιάγραμμα και μεθοδολογία υλοποίησης (κρίνεται με βάση την πρόταση υλοποίησης έργου) |
Βαθμολογία 1-5 μονάδες ανά κριτήριο (ελάχιστη αποδεκτή συνολική βαθμολογία: 10 μονάδες, μέγιστη βαθμολογία: 20 μονάδες) |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Εμπειρία σε ανάπτυξη μεγάλων projects στην περιοχή των γραφικών (κρίνεται με βάση το βιογραφικό) |
(αριθμός project) x 10 μονάδες, (μέγιστη βαθμολογία: 20 μονάδες) |
Εμπειρία σε ανάπτυξη μεγάλων projects στην Πληροφορική (κρίνεται με βάση το βιογραφικό) |
(αριθμός project) x 5 μονάδες, (μέγιστη βαθμολογία: 30 μονάδες) |
Ανάπτυξη διεπαφής για την ενσωμάτωση αντικειμένων στο σύστημα εικονικής πραγματικότητας (WP4).