ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Διδακτορικό Δίπλωμα στην Επιστήμη των Υπολογιστών ή της Πληροφορικής, ή άλλου ισοδύναμου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Πληροφορική |
ON/OFF |
Δίπλωμα Μηχανικού Η/Υ & Πληροφορικής, ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ ή ισοδύναμο στην Επιστήμη και Τεχνολογία των Υπολογιστών & Πληροφορικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) |
ON/OFF |
Εμπειρία στην σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Εμπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών πλατφορμών διαχείρισης εκπαιδευτικού / πολυμεσικού υλικού |
Εμπειρία · Έως 1 έτος: 5 μόρια · 1-3 έτη: 10 μόρια · 3-5 έτη: 15 μόρια · >5 έτη: 20 μόρια |
Τεκμηριωμένη εμπειρία στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και λειτουργία διαδικτυακών εφαρμογών |
Εμπειρία · Έως 1 έτος: 5 μόρια · 1-3 έτη: 10 μόρια · 3-5 έτη: 15 μόρια · >5 έτη: 20 μόρια |
Εμπειρία στην σχεδίαση, ανάπτυξη και λειτουργία πληροφοριακών συστημάτων |
Εμπειρία · Έως 1 έτος: 5 μόρια · 1-3 έτη: 10 μόρια · 3-5 έτη: 15 μόρια · >5 έτη: 20 μόρια |
Εμπειρία στη σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας |
Εμπειρία · Έως 1 έτος: 5 μόρια · 1-3 έτη: 10 μόρια · 3-5 έτη: 15 μόρια · >5 έτη: 20 μόρια |
Συναφής Ερευνητική δραστηριότητα (συναφείς δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά/ διεθνή συνέδρια/κεφάλαια βιβλίων) |
· 1 μονάδα για κάθε συναφή δημοσίευση σε περιοδικό αναγνωρισμένου κύρους ή τόμο με κριτές και · 0,5 μονάδα για κάθε μία από τις λοιπές συναφείς δημοσιεύσεις/ανακοινώσεις Μέγιστη μοριοδότηση 20 μόρια. |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
20 μόρια |
Σε περίπτωση ισοβαθμίας |
0-20 μόρια Διερευνώνται: α) η αντίληψη της/του υποψηφίου για το ρόλο του σε σχέση με το αντικείμενο και τις απαιτήσεις της θέσης, β) η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, ανάληψης ευθυνών, διαχείρισης κρίσεων και η αποτελεσματικότητα και γ) η κατανόηση των οργανωτικών αναγκών υλοποίησης. |
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός περιβάλλοντος εικονικής πραγματικότητας που αφορούν δύο επιλεγμένα αξιοθέατα στην περιοχή της Άρτας καθώς επίσης και σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας για τα συγκεκριμένα αξιοθέατα, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα μέσω διαδικτύου και κινητών συσκευών από οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο χρήστη (WP4).