ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | Μονάδες Βαθμολόγησης ή ON/OFF |
Πτυχίο ΤΕΙ Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή ισότιμο αντίστοιχου τμήματος της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σπουδών της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΟΑΤΑΠ | ON/OFF |
Πιστοποιημένη Γνώση χρήσης Η/Υ
|
ON/OFF |
Εργασιακή εμπειρία στην εισαγωγή και υιοθέτηση πληροφοριακού συστήματος για την βελτίωση επιχειρησιακών διεργασιών | ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Εργασιακή εμπειρία σε εκπόνηση μελετών κόστους –οφέλους (cost benefit analysis). |
Μήνες Εργασίας Χ 1, Μέγιστο 20 |
Εμπειρίας στην συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων για την εκπόνηση μελετών | Μήνες Εργασίας Χ 1, Μέγιστο 20 |
Επαγγελματική εμπειρία σε θέματα καινοτομίας και αξιοποίησης νέων τεχνολογιών εντός επιχειρήσεων
|
Μήνες Εργασίας Χ 1, Μέγιστο 20 |
Εργασιακή εμπειρία σε θέματα επικοινωνίας και διάχυσης για την ανάδειξη και υιοθέτηση τεχνολογικών εφαρμογών και στον σχεδιασμό και αξιοποίηση του διαδικτύου για ενημέρωση |
Μήνες Εργασίας Χ 1, Μέγιστο 20 |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ | 20 μόρια |
Σε περίπτωση ισοβαθμίας |
0-20 μόρια Διερευνώνται: α) η αντίληψη της/του υποψηφίου για το ρόλο του σε σχέση με το αντικείμενο και τις απαιτήσεις της θέσης, β) η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, ανάληψης ευθυνών, διαχείρισης κρίσεων και η αποτελεσματικότητα και γ) η κατανόηση των οργανωτικών αναγκών υλοποίησης. |
Συμμετοχή στη μελέτη σκοπιμότητας αναφορικά με την επιχειρηματική ευκαιρία, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρίας, εκτίμηση κόστους- οφέλους και τις διαδικασίες της επιχείρησης μετά την ενσωμάτωση του σχεδιαζόμενου πληροφοριακού συστήματος (ΠΕ1), συμμετοχή στο σχεδιασμό της μεθοδολογίας συλλογής, επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων στην επιχείρηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΕ2), συμμετοχή στη διαδικασία ανάλυσης και σχεδιασμού του συστήματος υποστήριξης αποφάσεων αναφορικά με τον κύκλο προϊόντος και την αξιοποίησή του ως εργαλείο μάρκετινγκ (ΠΕ3), συμμετοχή στην μελέτη ανάδειξης του ηπειρώτικου προϊόντος και τη διαδικασία αξιοποίησης του ολοκληρωμένου συστήματος ως εργαλείο μάρκετινγκ και το σχεδιασμό διαδικτυακής πλατφόρμας ενημέρωσης (ΠΕ4)