Η Επιτροπή Ερευνών του Ε.Λ.Κ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στη συνεδρίασή της αριθμ. 422/10-05-2023, έχοντας υπόψη:
- τις διατάξεις του Ν. 4957/2022,
- την με αρ. πρωτ. 57696/07-11-2022 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τις ανάγκες του έργου με τίτλο «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ» Κωδικό 82349 και Επιστημονικά Υπεύθυνη την κα. Παναγιώτα Καντή, του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020, Τομεακά ΕΠ, ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - Τομέας Εκπαίδευσης, ΕΔΒΜ-Πρόσκληση 97-ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ,
- την με αρ. πρωτ. 18839/05-04-2023 Απόφαση για την Ανασυγκρότηση της Επιτροπής Αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων στο πλαίσιο Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τις ανάγκες του παραπάνω έργου,
- το με αρ. πρωτ. 23955/08-05-2023 έγγραφο με θέμα «Διαβίβαση του Πρακτικού Αξιολόγησης των Αιτήσεων Υποψηφίων στο πλαίσιο της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με αρ. πρωτ. 57696/2022» της κας. Παναγιώτας Καντή,
ομόφωνα αποδέχεται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης – επιλογής των υποψηφιοτήτων στο πλαίσιο της παραπάνω Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, όπως αυτά παρουσιάζονται στο συνημμένο στο παραπάνω έγγραφο Πρακτικό Αξιολόγησης και εγκρίνει τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης έργου σύμφωνα με τα αποτελέσματα αυτά και τους όρους της ως άνω Πρόσκλησης.
Σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 57696/07-11-2022 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, υποψήφιος, ο οποίος επιθυμεί να υποβάλει ένσταση σχετικά με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης (απόφαση αποδοχής αποτελεσμάτων), διατηρεί το δικαίωμα άσκησης ένστασης εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την επόμενη της ανάρτησης της παρούσας απόφασης της Επιτροπής Ερευνών και Διαχείρισης του Ε.Λ.Κ.Ε. στην ιστοσελίδα του Ε.Λ.Κ.Ε. (http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/apotelesmata-erevniton). Ενστάσεις που κατατίθενται μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας θεωρούνται εκπρόθεσμες και δεν εξετάζονται. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 245 του Ν. 4957/2022, δεν επιτρέπεται ένσταση για λόγους που αφορούν στη συνέντευξη ή την εξέταση γνώσεων και τη δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας.