|
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
|
Πτυχίο ΑΕΙ Σχολής Θετικών Επιστημών της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο του εξωτερικού αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ |
Απαιτούμενο (ON/OFF) – Δεν βαθμολογείται |
|
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο του εξωτερικού αναγνωρισμένου από το ΔΟΑΤΑΠ |
Απαιτούμενο (ON/OFF) – Δεν βαθμολογείται |
|
Καλή (πιστοποιημένη) γνώση της αγγλικής γλώσσας: επίπεδο γλωσσομάθειας Β2 |
Απαιτούμενο (ON/OFF) – Δεν βαθμολογείται |
|
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
|
1. Εμπειρία στη διαχείριση και ανάλυση μεγάλου πλήθους δεδομένων |
2 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας Μέγιστος Προσμετρούμενος χρόνος εμπειρίας: 20 μήνες Μέγιστη Βαθμολογία: 40 Μονάδες |
|
2. Εμπειρία συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα |
2 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας Μέγιστος Προσμετρούμενος χρόνος εμπειρίας: 15 μήνες Μέγιστη Βαθμολογία: 30 Μονάδες |
|
3.ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |
0-30 μονάδες |
|
3.1. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Κατανόηση των απαιτήσεων της θέσης |
0-15 Μονάδες |
|
3.2. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Κατανόηση των στόχων του έργου και των κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας του |
0-15 Μονάδες |
|
Τελική Βαθμολογία Υποψηφίου: Η τελική βαθμολογία κάθε υποψηφίου υπολογίζεται με μέγιστο τις 100 μονάδες. |
|
Παροχή υποστήριξης για την ανάπτυξη και τη λειτουργία μόνιμων δομών και εσωτερικών θεσμών του ΕΣΔΠ. Συγκεκριμένα περιλαμβάνονται τα κάτωθι:
1. Αποτελέσματα που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια συλλογής παρατηρήσεων για τις δράσεις διασφάλισης ποιότητας που θα αναπτυχθούν με τους εξωτερικούς φορείς και
2. Αποτελέσματα που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια με τα οποία θα γίνεται η συλλογή των παρατηρήσεων κατά τη διάρκεια των ενημερωτικών εκδηλώσεων με τους/τις φοιτητές/τριες.
Η απασχόληση αφορά το Πακέτο Εργασίας 1: «Ανάπτυξη και λειτουργία μόνιμων δομών και εσωτερικών θεσμών του ΕΣΔΠ» του Υποέργου 1 και Παραδοτέα αυτής είναι: Π1.1.2 Αποτελέσματα ερωτηματολογίων συλλογής παρατηρήσεων για δράσεις διασφάλισης ποιότητας και Π1.4.1 Αποτελέσματα ερωτηματολογίων συλλογής παρατηρήσεων από τους/τις φοιτητές/τριες.