| ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ – ΚΡΙΤΗΡΙΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ | 
| Πρόταση για την υλοποίηση του έργου στην οποία θα τεκμηριώνεται η δυνατότητα του αιτούντος να υλοποιήσει σε άριστο βαθμό το ανατιθέμενο έργο. Επιπλέον, στην πρόταση θα πρέπει να περιλαμβάνεται περιγραφή υλοποίησης του έργου ως προς την προτεινόμενη δομή των οδηγών, η θεματολογία για την ανάπτυξη του υλικού βάσει μαθησιακών αποτελεσμάτων, η εκπαιδευτική μεθοδολογία και η παιδαγωγική προσέγγιση που θα υιοθετηθεί. | 20 | 
| Εμπειρία στη συγγραφή εκπαιδευτικών οδηγών και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το Mentoring βάσει μαθησιακών αποτελεσμάτων, η οποία θα αποδεικνύεται με αναφορά στο βιογραφικό σημείωμα και με κατάθεση των εκπονημάτων στο φάκελο της αίτησης | 20 | 
| Επαγγελματική εμπειρία στην εκπαίδευση μεντόρων ή και καθοδηγούμενων | 20 | 
| Πιστοποιημένη εκπαίδευση σε τομείς σχετικούς με το mentoring, το coaching και την εξ΄αποστάσεως διδασκαλία | 10 | 
| Ερευνητικό έργο και δημοσιεύσεις στο αντικείμενο του mentoring | 10 | 
| Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας | 10 | 
| 
 ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ -ΚΡΙΤΗΡΙΑ | 
 ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ | 
| Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στο αντικείμενο της οργανωσιακής ή εργασιακής ψυχολογίας ή της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας | 20 | 
Συνεργάτης για συγγραφή 2 οδηγών προβολής και εκπαίδευσης Μεντόρων και Mentees για το Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
