ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικών Επιστημών ή Επικοινωνίας της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο του εξωτερικού αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Πιστοποιημένη γνώση αγγλικής γλώσσας, επιπέδου Β2 |
ON/OFF |
Πιστοποιημένες γνώσεις χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα α) επεξεργασίας κειμένων, β)υπολογιστικών φύλλων, γ)υπηρεσιών διαδικτύου |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
A. Επαγγελματική εμπειρία στην ψηφιακή επικοινωνία και το ψηφιακό μάρκετινγκ 5 ετών |
Max 30 μονάδες (0,5 μονάδα για κάθε μήνα) |
Β. Επαγγελματική εμπειρία σε συναφή έργα ή δράσεις για την ανάπτυξη ψηφιακής στρατηγικής |
Max 20 μονάδες (0,5 μονάδες/μήνα) |
Γ. Γνώσεις ψηφιακού μάρκετινγκ πιστοποιημένες μέσω σχετικών σεμιναρίων διάρκειας 5 μηνών |
Max 20 μονάδες (2 μονάδες/μήνα) |
Δ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΝΕΝΕΤΥΞΗ |
Max 30 μονάδες |
Δ1. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Κατανόηση των απαιτήσεων της θέσης, των στόχων του έργου και των κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας του |
Μη Γνώστης -0 Εισαγωγικές Γνώσεις – 3 Ενδιάμεσο επίπεδο -6 Ικανός – 10 |
Δ2. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Ικανότητα συνεργασίας στο πλαίσιο ομάδας εργασίας για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων |
Μη Γνώστης -0 Εισαγωγικές Γνώσεις – 3 Ενδιάμεσο επίπεδο -6 Ικανός – 10 |
Δ3. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Ικανότητα επικοινωνίας |
Μη Γνώστης -0 Εισαγωγικές Γνώσεις – 3 Ενδιάμεσο επίπεδο -6 Ικανός – 10 |
Συνολική βαθμολόγηση συνεκτιμημένων προσόντων |
100 μονάδες |
Συμβολή στην εκτέλεση των παραδοτέων: 5.2. Έκθεση επικοινωνιακής πολιτικής με εστίαση στην on line παρουσία των υπηρεσιών σταδιοδρομίας του Π.Ι. και χρήση των social media.