ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο Μουσικής | ON/OFF |
Διδάκτωρ στην Ανθρωπολογία της Μουσικής | ON/OFF |
Θέμα διατριβής σχετιζόμενο με παραδοσιακές δράσεις, έθιμα και γιορτές | ON/OFF |
Μεταδιδακτορικός ερευνητής σε θέματα χώρου και τέχνης | ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
|
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Γνώση ξένης γλώσσας: Αγγλική
|
- Άριστη Γνώση ( Γ2/C2) - 100 - Πολύ Καλή Γνώση (Γ1/C1)-25 - Καλή Γνώση (Β2)- 10 - Μέτρια Γνώση (Β1)-0
|
Ανακοινώσεις, δημοσιεύσεις σε συνέδρια, ημερίδες , περιοδικά με κριτές, σχετικές με παραδοσιακές δράσεις, έθιμα και γιορτές |
- 11 ή περισσότερες : 30 - 5-10 : 15 - 1-5 : 10
|
Προηγούμενη εμπειρία σε ερευνητικά προγράμματα ή συμμετοχή σε Ερευνητικές Ομάδες (συμμετοχές) |
- 11 ή περισσότερες : 50 - 6-10 : 30 - 1-5 : 10
|
Συμμετοχή σε εργαστήρια |
- 5 ή περισσότερες : 30 - 2-4 : 20
|
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: |
|
1. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Επικοινωνιακές ικανότητες
|
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις - 50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
2. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Οργανωτικές ικανότητες
|
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις -50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
3. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Ικανότητα εργασίας σε ομάδα |
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις -50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
D3.1.5, Elementary schools' crowd sourcing workshops inquest for transgenerational, collective memory narratives (in Greece) (Specification: Elaboration of results of elementary schools workshops )