| ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
| Πτυχίο Παιδαγωγικού Tμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης | ON/OFF |
| Τίτλο Μεταπτυχιακών Σπουδών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σχολή Επιστημών Αγωγής | ON/OFF |
| ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ | ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
| Συμμετοχή σε Προγράμματα και Σεμινάρια Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης |
Ανάλογα με τον αριθμό συμμετοχών σε προγράμματα και σεμινάρια - 3 ή περισσότερα : 50 - 2 : 30 - 1: 20 |
| Γνώση ξένης γλώσσας: Αγγλική |
- Άριστη Γνώση ( Γ2/C2) - 100 - Πολύ Καλή Γνώση (Γ1/C1)-25 - Καλή Γνώση (Β2)- 10 - Μέτρια Γνώση (Β1)-0 |
| Ανακοινώσεις σε συνέδρια, ημερίδες (κλπ) σε αντικείμενο σχετικό με την εκπαιδευτική διαδικασία |
Ανάλογα με τον αριθμό: - 3 ή περισσότερες : 30 - 2 : 20 - 1: 10 |
| Προηγούμενη εμπειρία σε ερευνητικά προγράμματα ή συμμετοχή σε Ερευνητικές Ομάδες |
Ανάλογα με τον αριθμό συμμετοχών: - 3 ή περισσότερες : 30 - 2 : 20 - 1: 10 |
|
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:
|
|
| 1. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Επικοινωνιακές ικανότητες |
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις - 50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
|
2. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Οργανωτικές ικανότητες
|
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις -50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
| 3. Θεματική ενότητα συνέντευξης: Ικανότητα εργασίας σε ομάδα |
Μη γνώστης- 0 Εισαγωγικές γνώσεις -50 Ενδιάμεσο στάδιο- 75 Ικανός-100 |
Deliverable 3.1.5: Elementary schools' crowd sourcing workshops inquest for transgenerational, collective memory narratives (in Greece) (Specification : Organization and preparatory actions for elementary schools crowdsourcing workshops - follow up)