Σε μια εποχή όπου ο καταναλωτής μπαίνει στη διαδικασία αναζήτησης και έρευνας αγοράς όσο των δυνατών υγιεινότερων τροφών για το τραπέζι του, η δημιουργία ενός συστήματος που θα του παρέχει όλες τις πληροφορίες που αναζητά καθίσταται ως επιτακτική ανάγκη. Το γεγονός ότι ένας καταναλωτής θα έχει την δυνατότητα να γνωρίζει ένα προϊόν από το σημείο προέλευσης(φάρμα) έως τη θέση λιανικής πώλησης αποτελεί σημαντικό στοιχείο ανάπτυξης εμπιστοσύνης μεταξύ του καταναλωτή και της επιχείρησης.
Σκοπός του έργου είναι να προσδώσει αξία στο κρέας και τα κρεατοσκευάσματα της Περιφέρειας Ηπείρου κάνοντάς τα πιο ανταγωνιστικά στην αγορά μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών ως προς όφελος, τόσο της εταιρείας όσο και του τελικού καταναλωτή.
Επιδίωξη είναι ο σχεδιασμός και υλοποίηση μιας πλατφόρμας συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων που θα καλύπτει την εφοδιαστική αλυσίδα στο κρέας και κρεατοσκευάσματα από την φάρμα του παραγωγού έως το ράφι του σημείου λιανικής πώλησης.