ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ή ON/OFF |
Πτυχίο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης, Σχολής Επιστήμης Πληροφορικής ή Συναφούς της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ |
ON/OFF |
Μεταπτυχιακός Φοιτητής ή Υποψήφιος Διδάκτορας του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
ON/OFF |
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (Επίπεδο Β2) |
ON/OFF |
Εργασιακή εμπειρία από τουλάχιστον ένα συγχρηματοδοτούμενο /Ευρωπαϊκό έργο |
ON/OFF |
ΣΥΝΕΚΤΙΜΩΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ |
ΜΟΝΑΔΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ |
Γνώσεις σε θέματα οργάνωσης πηγών πληροφόρησης |
● Όχι: 0 μόρια ● Ναι:15 μόρια |
Γνώσεις σε θέματα σημασιολογίας και θέματα σημασιολογικής επεξεργασίας της πληροφορίας |
● Όχι: 0 μόρια ● Ναι:15 μόρια |
Γνώσεις προηγμένων εργαλείων βάσεων δεδομένων και οργάνωσης πληροφοριών |
● Όχι: 0 μόρια ● Ναι:15 μόρια |
Γνώσεις μεθοδολογιών και εργαλείων στατιστικής ανάλυσης και επεξεργασίας |
● Όχι: 0 μόρια ● Ναι:15 μόρια |
Συμμετοχή στην έρευνα για την υφιστάμενη κατάσταση σχετικά με την εκτίμηση/αξιολόγηση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ΕΕΚ. Σχεδιασμός και δημιουργία στοχευμένων διαδικτυακών ερωτηματολογίων (ελληνικά) που θα απευθύνονται στους ΕΕΚ και θα αποτελέσουν το βασικό εργαλείο αξιολόγησης των ψηφιακών δεξιοτήτων. Τα ερωτηματολόγια θα συμπληρωθούν και αξιολογηθούν από πιστοποιημένους ΕΕΚ. Συλλογή, επεξεργασία, ποιοτική και ποσοτική στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα (ΙΟ1). Συμμετοχή στην έρευνα και τον καθορισμό της ψηφιακής εκπαιδευτικής διαδρομής, που θα ακολουθηθεί από τους ΕΕΚ, μέσω του καθορισμού των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αναφέρονται στις επιλεγμένες αναδυόμενες ικανότητες, του καθορισμού του μοντέλου που θα εκπαιδεύσει τους Εκπαιδευτές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους για τα ψηφιακά μαθήματα, του περιεχομένου που θα έχει η εκπαιδευτική διαδρομή αλλά και στην ολοκλήρωση της αξιολόγησης των δεξιοτήτων των Εκπαιδευτών κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης των ψηφιακών μαθημάτων (ΙΟ2).